FAQ

W opisie przedmiotu jest napisane, że czas realizacji wynosi do 7 tygodni. Proszę napisać czy mogę otrzymać zamówienie szybciej?

Czas realizacji jest uzależniony od wydolności produkcyjnej, oraz logistyki. Niestety nie możemy obiecać, że będzie on krótszy. Dołożymy jednak wszelkich starań, by Państwa zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

 

Moje zamówienie było wysłane firmą kurierską. Po rozpakowaniu okazało się, że meble są uszkodzone. Co mam teraz zrobić?

Na pewno nie panikować! Trzeba spisać protokół szkody z kurierem, a następnie wysłać (oryginał) na adres salonu. W oparciu o instrukcję montażu podać kody/symbole uszkodzonych elementów. Zareklamujemy je u producenta, a następnie gdy je otrzymamy to bezzwłocznie prześlemy do Państwa.

 

Jak długo będzie trwała reklamacja?

Niestety nie da się tego jasno sprecyzować, gdyż reklamacja jest procesem w pełni realizowanym przez producenta. Nasz salon tylko w niej pośredniczy. W ciągu 14 dni udzielamy odpowiedzi, czy Państwa reklamacja została uznana przez producenta. Jeśli nie to podajemy przyczynę.