Ta strona korzysta z plików cookie w celu zapewnienia właściwej funkcjonalności koszyka i postępu transakcji. Poprzez kontynuowanie przeglądania witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się o Cookies.
Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.
Raty
Raty
Skorzystaj z opcji płatności Credit Agricole Raty i wybieraj to, co najlepsze. Przekonaj się jakie to proste:
przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty – sprawdź wysokość raty
gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie
z rat skorzystasz do max. kwoty 20 000 zł
samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa
szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu
umowę i zakupy dostaniesz do domu
Sprawdź!
MAREK ROSIAK P.P.H.U. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
Transport
Transport
TRANSPORT
Zamówienia są dostarczane na terenie całego kraju. Koszty transportu są wyliczane na podstawie wagi. Termin realizacji zamówień zależny jest od wydolności produkcyjnej, oraz logistyki. Wynosi najczęściej od 2 do 6 tygodni. Meble dostarczamy od poniedziałku do niedzieli. Zamówienie można odebrać również osobiście z naszego magazynu, który znajduje się na tej samej ulicy co salon.
Jeśli interesuje Panśtwa wysyłka mebli za granicę to prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Prawo do odstąpienia od umowy kupna.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną, oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową, lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając drogą pisemną formularz o odstąpieniu od umowy.
Fotel został zakupiony do gabinetu męża. Szukaliśmy czegoś stylowego, męskiego i przede wszystkim wygodnego ze względu na długi czas siedzenia przy biurku. Fotel AMBASADOR spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Komfort siedzenia jest w nim na najwyższym poziomie. Bardzo wygodne oparcie, dzięki któremu zniknął ból pleców. I kolor znakomicie współgra z wyposażeniem gabinetu. Gorąco polecamy. (Dodano 05.12.2019)
Otwarcie mogę polecić ten fotel gabinetowy.
Zamówione zostały dla mnie dwa takie fotele. Wykonanie obu jest wysokiej jakości.
Wyglądają bardzo elegancko, a komfort użytkowania jest naprawdę wysoki. (Dodano 07.10.2019)